Przejdź do treści

Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką

     Zwykła reklama to za mało, aby zainteresować ofertą najmłodszych konsumentów. Najważniejsze jest prowadzenie z nimi stałego dialogu i budowanie wiarygodnego przekazu. W komunikacji do tej grupy zdecydowanie lepiej sprawdzą się influencerzy niż celebryci. Marki muszą być też aktywne i wychodzić do przedstawicieli pokolenia Z z produktem, nie czekając aż sami go znajdą. Dobrze sprawdzają się, m.in. samplingi czy cross marketing.

     Pokolenie Z, czyli osoby urodzone po 1997 roku, to grupa odbiorcza, do której należy pod-chodzić ze szczególną uwagą. Jest odporna na typowe marketingowe triki i tradycyjne formy reklamy. Jej przedstawiciele niemal od urodzenia żyją w wirtualnej rzeczywistości, a smartfon czy tablet są nieodłączną częścią ich codzienności. Mimo że od pokolenia Y, czyli tzw. „millenialsów”, dzieli ich niewiele lat, to jednak ich postrzeganie świata różni się od siebie diametralnie. Bycie podpiętym do sieci przez całą dobę jest dla nich normą, podobnie jak możliwość wyrażania siebie przez różne kanały komunikacji. Granica pomiędzy byciem w „realu”, a w sieci jest dla nich zatarta.

Źródło: www.synertime.pl

Czytaj więcej: https://www.signs.pl/pokolenie-z-kupuje,-czyli-najwazniejszy-kontakt-z-marka,36681,artykul.html

Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

     Wszechobecność reklam w mediach uodporniła potencjalnych klientów na działanie klasycznego marketingu. Chcąc zaskoczyć klientów i przyciągnąć ich uwagę, wiele firm decyduje się na niestandardowe formy promocji. W większości przypadków cel jest jeden - zainteresować i zdobyć klienta, ale drogi do niego są zawsze różnorodne i niewyczerpane. Sposobów promocji firmy jest mnóstwo, dlatego też każdy, kto zarządza firmą, powinien pamiętać o kreatywnym ich wykorzystaniu. Z jakich form nietypowego marketingu, warto korzystać i kiedy je stosować?

     Firmy działając na rynkach o dużej konkurencji, potrzebują skutecznych narzędzi marketingowych. Wobec występującego na co dzień szumu medialnego z licznymi przekazami komercyjnymi, klienci coraz bardziej zmęczeni są klasyczną formą reklamy, a przy okazji stają się coraz bardziej wymagającymi konsumentami.

     - Aby skuteczniej pozyskiwać Klienta, należy śmiało korzystać z doświadczenia innych firm i sprawdzonych już przez nich skutecznych form promocji. Należy jednak zawsze pamiętać aby nie powielać ich całkowicie, a dostosowywać do profilu swojej firmy i zawsze dodawać coś oryginalnego od siebie. Marketingowcy powinni zwracać uwagę na stereotypowe zachowana panujące w społeczeństwie, badać najczęstsze i najsilniejsze potrzeby grupy docelowej, a wnioski przeobrażać w kreatywny sposób, tak aby wpłynęły korzystnie na pozycję firmy na rynku – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics.

Źródło: www.moodmedia.com

Czytaj więcej: https://www.signs.pl/niekonwencjonalne-formy-promocji-przyszloscia-marketingu,36482,artykul.html

Perspektywy technika organizacji reklamy

Jaką pracę w praktyce wykonuje technik organizacji reklamy?

Wykonywanie reklamy użytkowej, zobacz więcej:

https://www.youtube.com/watch?v=EHD4-iM98Ts